Mä oon aivan ihmeissäni katellu noita suosituimpien blogien listoja. Miten VOI olla, että muoti, vaatteet ymsyms on luetuimpien listalla?!?! Haloo!! Mutta mutta. Täytyy tunnustaa, että oli ihan pakko käydä perehtymässä. Ne on p**leen hyvin kirjotettuja ja kuvitettuja, viihdyttäviä paketteja. Hyvä tytöt!!!!

Ja muori täällä jatkaa omia jorinoitaan. Heh.

Olen tänään miettinyt mikä on maailmassa kaikkein kauneinta. Jos pitää ihan yks juttu vaan mainita. Tänään se oli pääni ylitse lentävä joutsenpariskunta. Kesäisen kirkas sinitaivas ja kaksi uljasta, päättäväistä pitkäkaulaista luomusta liitää. Huoh. Tai sitten se kumminkin oli tuo taivaallinen nappisilmäpari, joka selittää päivän tapahtumia illallispöydässä koko (kohta) 3 -vuotiaan sydämestä.

Oon mä sitten miettiny myös mikä on maailmassa ruminta. Mutta tämä vie niin syviin vesiin, ettei sovi kuvioon nyt. Tuo kauneuden miettiminen on itse asiassa tosi vapauttava kokemus, kun sen tekee kunnolla. Silleen meditaationa.