Huisa tunne, mutta oon ihan odottanu millon päseen tänne bloggailemaan. Tämä koukuttaa heti!

Mistä tuo koukutus tulee? Täytyy myöntää, että mua kyllä on kiinostanut ihan hirveesti tuo laskurin luku. Onko joku - edes joku - käynyt lukemassa näitä mun höpinöitä? Ja on! Kiitos teille muutamalle, jotka olette tänne eksyneet. Syvä niiaus, kumarrus ja halaus.

Mikä muu minua koukuttaa? Punkku, baari, siideri, suklaa, irtomälä. Rööki, ruoka ja rakkaus. Näistä makea on haitaksi asti koukuttava. Nytkin ajattelen himoiten tuota ihanaa vadelmaisen kermaista kakkua jääkapissa. Tai en minä sitä ajattele, vaan se ajattelee minua! Se kuiskii koko ajan kutsuvasti tuolta kaapin uumenista. Vähän niinku tämä blogi on kuiskinut heti aamusta asti talojen nurkista. Hitto että pitää olla langaton netti!

Onko bloggaus terveydelle haitallista?